Website Marketing

  • website marketing online

Al tijdens de realisatie van uw website wordt door Speak nagedacht over een optimale structuur en inrichting voor zoekmachines. Na de livegang van uw website kunt u bij Speak terecht voor advies, trainingen en begeleiding bij het genereren van meer leads. Bijvoorbeeld met de volgende middelen:

  • Zoekmachine Optimalisatie

    Door de inhoud van uw website af te stemmen op het zoekgedrag van uw doelgroep wordt deze beter gevonden in zoekmachines. Dit helpt bij het groeien van het aantal bezoekers, wat leidt tot meer aanvragen via uw website.

  • Online Adverteren

    Adverteren met beeldadvertenties op relevante websites of op basis van doelgroepkenmerken. U verhoogt hierdoor uw naamsbekendheid. Naast directe bezoeken van potentiële klanten heeft dit een versterkend effect op andere ingezette marketingmiddelen.

  • Google AdWords

    U wilt direct resultaat? Met Google AdWords kunt u adverteren in Google bij elk gewenste zoekopdracht. Het voordeel? U krijgt per direct bezoeken van potentiële klanten en betaalt hierbij per klik. Speak is officieel Google Partner en zorgt dat uw advertentiebudget effectief besteed wordt.

  • E-mailmarketing

    Haal meer uit uw klantenbestand met E-mailmarketing. Verstuur digitale nieuwsbrieven, direct mailings en geautomatiseerde berichten en stem de inhoud hierbij af op gesegmenteerde doelgroepen.

  • Remarketing

    Remarketing is een vorm van adverteren waarbij u eerdere bezoekers aan uw website opnieuw bereikt. Dit kan door middel van gerichte advertenties over een eerder bekeken dienst via Facebook, gerelateerde webpagina's op internet of binnen de zoekresultaten van Google. 

  • Conversie optimalisatie

    Hierbij staat het rendement per bezoeker centraal. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat er meer aanvragen worden gedaan? Denk hierbij aan het inzetten van conversiegerichte landingspagina's, of het testen van diverse website-elementen (afbeeldingen, titels, knopteksten) per doelgroep/kanaal.